EN
Детайлно търсене

ИмотИзчисти всички филтри


Местоположение


Цена


Площ (м²)


Площ на парцела (м²)



Характеристики


Покажи имотите, добавени през последните:



Подреди по:


Сподели


Брокер/Собственик от Поколението на Милениума – Тайните на успеха

Не възрастта, а отношението и умението да бъдеш фокусиран са ключът към резултатите.

Поколението на Хилядолетието, известно още като Поколение Y и Милениали, обединява родените в периода 1981г. до 1996г. Милениалите имат най-голям дял сред активно работещите и се присъединяват към индустрията за недвижими имоти във все по-голям брой. Въпреки че – като за всяко едно ново поколение – и за тях съществуват негативни стереотипи, Милениалите се оказват по-подходящи за предприемачески начинания, отколкото други поколения, благодарение на уникалните си дигитални умения и духа на „старт-ъп културата”, които въплъщават.

 

Поколението на Хилядолетието присъства в бизнеса с недвижими имоти не са само като агенти, но и като успешни собственици на агенции. В тази връзка, разговаряхме с Ивелина Николова, Милениал и Брокер/Собственик на RE/MAX Family, от Варна, България, за да разберем нейната гледна точка за това как по-младите агенти могат да направят успешна кариера, както и какво Брокер/Собствениците биха могли да подобрят, за да привличат и задържат агенти от въпросното поколение.

 

 

 

 

 

 

 

ПРЕДИМСТВОТО НА ПОКОЛЕНИЕТО НА ХИЛЯДОЛЕТИЕТО

 

В сравнение с предишните поколения, Милениалите започват бизнес по-рано и са стартирали два пъти повече бизнеси, в сравнение с предшествениците си, когато са били на същата възраст. Нещо повече, хората от това поколение притежават естествена нагласа за предприемаческата култура, тъй като са били свидетели на трудното кариерно израстване на родителите си, като мнозина са забелязали и ползите от това, да имаш собствен бизнес.

 

„Винаги съм била част от културата на RE/MAX, още от дете“, казва Ивелина, която е израснала около RE/MAX Агенцията на майка си. Започвайки кариерата си в сферата на PR за технологичната индустрия и политиката, Ивелина скоро осъзнава, че се нуждае от по-динамична среда. „И сега, в крайна сметка, съм в играта, използвайки целия си досегашен опит.“

 

Този опит прави Милениалите различни. Докато по-възрастните поколения имаха нагласата да работят на едно и също място цял живот, повечето от Поколението на Хилядолетието вече са работили в поне две различни сфери преди да навършат 30 години и това е, което им предоставя уникална комбинация от разнообразни умения. В допълнение, тъй като хората от това поколение търсят самостоятелност и искат да имат повече контрол върху работата си, по-вероятно е те да се ангажират с по-големи отговорности, на по-ранен етап от кариерата си.

 

 

 

ЛИПСАТА НА ПРЕДИШЕН ОПИТ НЕ ПРЕЧИ

 

Едно от често срещаните погрешни схващания, които някои клиенти или други агенти на недвижими имоти имат за по-младите професионалисти в областта на недвижимите имоти, е, че младостта винаги означава незнание. Въпреки че всеки и на всяка възраст може сгреши, Милениалите са израснали заобиколени от технологии, така че умеят да се възползват от технически интелигентни инструменти, с които да намерят отговори на повечето въпроси. „Винаги насърчавам младите агенти да се отнасят към липсата си на предишен опит като към възможност да учат и да четат още повече по темите, по които се чувстват несигурни“, казва Ивелина.

 

Нещо повече, иновативните  стартиращи компании на хилядолетието, като Airbnb или Indiegogo, показват таланта на Милениалити в намирането на нови решения на стари проблеми. „Положителното за младите в този бизнес е в способността им да се адаптират и да използват всички инструменти, които RE/MAX им предоставя.“

 

И, все пак, най-добрият ресурс си остават хората. „Гледам да бъда заобиколена от по-възрастни и по-опитни хора, което е огромно предимство“, изтъква Ивелина. По-възрастните ментори могат не само да покажат на младите агенти основите на работата, но и да ги съветват как да изградят кариерата си, скъсявайки пътя до успеха.

 

 

 

 

ПРИВЛИЧАЙТЕ МЛАДИ АГЕНТИ, КОИТО ДА ДОБАВЯТ СТОЙНОСТ

 

Брокер/Собствениците се нуждаят от различен подход към привличането и мотивирането на по-младите агенти, но това не е изненада. Така, както всеки клиент е уникален, така и всеки агент има различен начин на работа. Ето и съветите на Ивелина за привличане и задържане на по-млади агенти:

 

  1. ДИРЕКТНА КОМУНИКАЦИЯ

Може да си мислите, че Поколението на Хилядолетието комуникира посредством чатове вместо телефонни разговори, но още по-важно е как общувате и с каква скорост. „Трябва да бъдете много бързи и директни, когато общувате“, казва Ивелина. Ясно представете първо най-важната информация, след това подробностите. Не забравяйте, че Милениалите са добре образовани, така че не омаловажавайте комуникацията си с тях.

 

  1. ПРЕДОСТАВЯЙТЕ ПЪЛНОЦЕННО ПРЕЖИВЯВАНЕ

Милениалите се мотивират в по-голяма степен от постигането на дадена цел, а не толкова от парите и статуса, като ценят прозрачността, автентичността и усещането за общност – характеристики, ценени и от клиентите на агенциите за недвижими имоти. Затова поканете бъдещите си агенти на някоя от срещите в офиса и им покажете как обучавате и подкрепяте членовете на своя екип в професионалното им развитие. „Привлечете веднага вниманието им, като им предоставите всички инструменти, които могат да използват за успех и изграждане на собствения си имидж, като агент на недвижими имоти“, казва Ивелина.

 

  1. ИЗГРАДЕТЕ ДОВЕРИЕ ЧРЕЗ ПРОЗРАЧНОСТ

Поколението на Хилядолетието иска да се отъждествява с организации, които са напълно отворени, честни и прозрачни. Така че, споделянето с тях на истините за този бизнес – и удоволетворението, но и главоболията – е важно за изграждането на доверие. „Казват, че истината е най-добрата политика“, споделя Ивелина. „Ето защо винаги съм изцяло открита към новите агенти. Когато ги присъединявам към екипа, им казвам, че заедно ни предстоят разтърсващи преживявания и искам те да ги очакват с цялото си сърце."

 

Именно заради това, изпълнено с адреналин преживяване, повечето агенти и собственици на агенции избират бизнеса с недвижими имоти, а споделянето на тази страст и вълнение с новодошлите агенти е винаги удоволетворяващо. И ако сте Милениал и обмисляте да се заемете с услуги в недвижимите имоти, колкото по-рано започнете тази кариера, толкова по-дълго ще й се наслаждавате!

 

 

Разгледайте оригинала на статията, публикувана на официалния сайт на RE/MAX Europe:

https://www.remax.eu/en/blog/success-secrets-from-a-millennial-broker-owner.html

23.07.2020г.
За RE/MAX
Открийте историята на успеха
на нашата компания
Научете повече
Трейнинги & Обучение
Влез във форма
за успех в бизнеса - с уникалните
обучителни програми на RE/MAX.
Научете повече
Франчайз
Стартирай свой собствен
успешен бизнес
с RE/MAX
Научете повече
Намерете перфектния имот
Продължавайки да ползвате този уеб сайт, Вие се съгласявате с употребата на „бисквитки“. Можете да изтриете и/или блокирате „бисквитките“, като промените настройките на Вашия браузер. Повече информация.